STAY FIT SLIMMING DRINK With Lime


STAYFIT SLIMMING DRINK EVOLUSI TERKINI KURUSKAN BADAN

Khusus untuk anda di luar sana yang ingin kelihatan jelita dan langsing serta mendapat kesihatan Iuaran dan dalaman yang jitu. Dapatkan produk keluaran terbaru daripada Al Jabbar Herbs, iaitu stayFit Slimming Drink, Didatangkan di dalam bekas yang comel dan kecil memudahkan ia di bawa kemana- mana sahaja.Dengan rasa yang neutral dan lazat,mampu merealisasikan impian anda untuk menjadi kembali langsing seperti waktu remaja anda dahulu.

Stayfit bukan sahaja untuk kecantikan dan kejelitaan si pengamalnya malah ia juga adalah
untuk kesiharan luaran dan dalaman serta mengelakkan penyakit-penyakit kecil yang biasa menyerang manusia, seperti mengelakkan sakit tekak, mengurangkan ulser, melegakan demam selsema, melegakan batuk-batuk kecil dan efektif untuk menjaga suara supaya kekal merdu. Sementara sejumlah mineral seperti potassium, kalsium, dan besi didalamnya bermanfaat untuk membantu mengatur tekanan darah dan meningkatkan fungsi jantung, serta vital untuk memelihara kelenturan otot dan melancarkan sistem saraf.

Selain itu, mereka yang tengah berusaha untuk menguruskan badan, StayFit adalah jawapannya. Ini adalah kerana StayFit sangat efektif untuk mengempiskan perut, membakar asid lemak dibawah kulit dan membakar lemak dai dalam, menyahkan kolesterol, membuang toksin berlebihan sekaligus menghapuskan benjolan lemak yang mengjengkelkan. Mengandungi kandungan asid sitrik yang terkandung didalam limau nipis, menyokong kearah fungsi tersebut. Limau nipis sememangnya terkenal dengan rasa masamnya dan mengandungi unsur pectin dan ciri inilah yang membuatkan ia adalah penyah toksin terbaik jikalau dibandingkan dengan buah-buahan yang lain dan membantu menghilangkan racun didalam tubuh dan aliran darah. Dengan mengamalkan StayFit sekurang-kurangnya untuk sebulan pertama, anda meningkatkan daya ketahanan tubuh daipada serangan virus dan bakteria.

Berperanan juga untuk medium kecantikan, StayFit berfungsi untuk mencerahkan kulit dan badan. Membantu menghilangkan kedut-kedut kecil pada kulit, melicinkan kulit, membekalkan kandungan anti oksida yang tinggi sekaligus ‘menjinakkan’ unsure radikal bebas yang boleh mendedahkan kulit kepada jeragat, warna kulit tidak sekata dan masalah jerawat pada kulit.

Keratan Akbar Harian Metro:-

No comments:

Post a Comment