Testimoni pengguna aljabbar



Saya telah mengalami penyakit angin didalam perut yang di diagnosed oleh doktor sebagai "reflux". Selama dua tahun saya mengambil ubat tetapi masih tiada perubahan. Selepas menggunakan produk JABBAR BAYU kesannya sungguh menakjubkan walaupun baru sebulan penggunaannya. Sekarang saya boleh tidur dengan lena. SITI JAMILAH (Kajang)


Saya mengidap kencing manis (Diebetis) lebih dari 10 tahun. Pelbagai jenis ubat-ubatan jenama lain yang telah saya cuba tetapi tidak berkesan. Namun apabila saya mengambil ubat JABBAR KASTURI, badan saya mengalami perubahan yang sangat ketara. Saya tidak lagi menggigil dan mengantuk pada waktu menjelang tengahari dan tidak lagi lapar dan dahaga secara tiba-tiba. Badan saya juga rasa lebih sihat dari sebelumnya. Kini bacaan gula turun ke peringkat yang normal. Sekarang saya lebih yakin menggunakan produk keluaran AL-JABBAR HERBS terutamanya JABBAR KASTURI. TUAN HAJI MOHD AZMI BIN YAAKOB, (KL - Tel:017 - 290 8152)


Pada mulanya, saya tidak begitu yakin dengan produk Jabbar Maya 99. Ini kerana, sebelum ini saya telah mencuba pelbagai jenama produk keluaran syarikat lain tetapi tiada tindakbalas yang memuaskan. Namun, setelah mencuba JABBAR MAYA, saya dapat merasakan perubahan pada diri saya yang begitu ketara. Saya tidak merasa pening, letih dan lesu seperti sebelumnya. Tekanan darah saya sebelum ini 140/110 hingga 190/130 telah turun ke paras yang normal iaitu 110/70 hingga 120/80. Kini saya boleh menikmati makanan kegemaran saya seperti biasa. Syukur Alhamdulillah kesihatan saya bertambah baik. PN. ZABEDAH (Semenyih - Tel:- 017 - 666 8714


No comments:

Post a Comment