AYUNI 02



Jabbar Ayuni ’02 merupakan persediaan herba untuk memenuhi keperluaan wanita hari ini untuk menjaga kewanitaan mereka supaya disegani dan lebih berkeyakinan. Rumusan berasakan ramuan “mak bidan tradisional” turun temurun ini dapat membantu wanita mengembalikan zaman keremajaan mereka. Ubi Bidadari putih (Pueraria Mirifica) pokok herba ini banyak ditemui di Malaysia , Thailand dan Indo China. Ianya sejenis tumbuhan herba yang menpunyai batang berkayu. Ia biasanya tumbuh secara liar di hutan hujan tropika pada ketinggian lebih kurang 150 kaki dari aras laut. Tumbuhan ini membiak dengan 2 cara, iaitu biji benih dan keratan akar ( pecahan akar).

Khasiat Jabbar Ayuni’02
* Membantu menegangkan payudara dan punggung
* Mengembalikan tenaga batin bagi wanita berumur
* Memberi tenaga dari cepat penat semasa bekerja
* Meningkatkan daya tarikan seluruh badan
* Mengstabilkan pengaliran darah dalam badan
* Menguatkan otot-otot rahim luar dan dalam
* Melebatkan dan menghitamkan rambut
* Mencegah kanser payudara
* Menyerikan kulit dan kelihatan tegang
* Mengawal keseimbangan hormon
* Melegakan keadaan sengugut
* Melambatkan proses monopous
* Awet muda

Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia
MAL 20034302TC

Cara pengambilan:
Anda dinasihatkan mengambil ubat ini secara berterusan bagi mendapatkan hasil yang lebih baik. Hanya 2biji kapsul sahaja setiap malam, sejam sebelum tidur.

Peringatan:
Perempuan yang hamil dilarang memakan ubat ini. Hanya sesuai untuk kaum wanita sahaja. Tindak balas – Sakit kepala, muntah, sakit ulu hati, sengal-sengal sendi, namun semua kesan itu berlaku untuk tempoh sementara waktu sahaja.

HARGA: RM 35.00

No comments:

Post a Comment