JUS CINTA COLLAGEN PLUS


JUS CINTA COLLAGEN PLUS

Atas permintaan ramai, JUS CINTA PEK BAHARU, yang dinamakan JUS CINTA COLLAGEN PLUS kini kembali "meletup" di pasaran. Ia didatangkan didalam bekas yang comel serta dilengkapi dengan cawan kecil didalamnya bagi memudahkan ianya diminum dengan sukatan yang betul walau dimanapun anda berada. JUS CINTA COLLAGEN PLUS pek baharu ini telah dipertingkatkan / upgrade dari formula asalnya kepada jus yang lebih tinggi kualitinya dengan rasa yang lebih sedap dan segar bersama bancuhan madu asli. Dari segi khasiatnya pula, ia bukan sekadar untuk penjagaan dalaman badan sahaja, bahkan ianya menjadikan anda kelihatan cantik berseri dan muda remaja dari segi luaran.

‘JUS CINTA’ adalah satu produk yang istimewa, dimana formulanya adalah inspirasi daripada petua wanita melayu zaman dahulu kala. Jika dulu, kaum wanita menjadikan halia, kunyit, cekur dan pelbagai herba lain sebagai minuman harian mereka. Walaupun terasa kelat dan baunya yang kuat namun mereka berusaha mengamalkannya semata –mata untuk kelihatan cantik dan lansing. Jesteru itu, jus cinta aljabbar dipermodenkan dengan teknologi terkini.

Kini anda diluar sana tidak perlu lagi bersusah payah mendapatkan wajah yang ideal kerana Jus Cinta mempunyai formula lengkap untuk kesihatan dan kecantikan luaran serta dalaman. Khusus untuk anda, Jus Cinta diadun dari 3 herba terpilih seperti halia, kunyit, cekur dan ditambah dengan madu dan asam jawa. Jus ini memiliki aroma dan rasa asli herba namun selesa untuk diminum oleh semua peringkat umur. Bukan itu sahaja, jika diamalkan, secara berterusan kulit akan menjadi licin dan gebu.

Jus ini sangat sesuai untuk diamalkan seisi keluarga. Bertindak dengan berkesan megikut kondisi tubuh pengguna. Sesuai juga untuk diberikan kepada anak-anak yang berumur 9 tahun ke atas. Dirangkumi dengan 5 herba utama iaitu cekur, kunyit, halia, madu asli dan asam jawa yang ternyata mempunyai pelbagai khasiat tersembunyi.

Antara khasiat Jus Cinta adalah:
* Meransangkan pertumbuhan sel baru dan meningkatkan penghasilan kolagen untuk mencantikkan kulit dan awet muda.
* Melancarkan peredaran darah sekaligus melancarkan kitaran haid.
* Sangat sesuai untuk wanita lepas bersalin, yang mana menghilangkan kebas-kebas otot, menyembuhkan luka-luka dalaman dan membuang segala kotoran dalam badan seperti darah beku dan toksin.
*Melangsingkan, memontok dan menstrukturkan semula punggung dan payudara
* Menstabilkan pengeluaran hormon dan membantu kesuburan bagi wanita.
* Mengempiskan perut dan membuang lemak yang tidak diperlukan (perlu diamalkan secara konsisten)
* Menghilangkan keputihan
* Merapatkan kembali vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri.
* Amat berkesan untuk merawat demam, sakit tekak, ulser dan bisul.
* Untuk kecantikan kulit, ianya berkesan untuk mengurangkan pigmentasi kulit, jerawat, memperbaiki sel-sel kulit yang rosak dan antioksida.
* Menguatkan tulang, merendahkan kolestrol LDL (kolesterol jahat), menghindarkan kanser, melawan penyakit jantung, dan menghindarkan penyakit alzheimer’s (pelupa).
* Untuk kanak-kanak, ia membantu dalam pertumbuhan dan juga membangunkan sistem imunisasi tubuh bagi melawan sebarang jangkitan penyakit.

CARA PEMAKANAN

Kanak-kanak (9 tahun keatas) --> ½ botol (2 kali seminggu slps sarapan)
Dewasa --> 3 botol (3 kali seminggu slps sarapan)
Wanita slps bersalin --> ½ botol tiap-tiap hari sepanjang berpantang

Cara penyediaan: Masukkan air suam kedalam botol, goncang dan terus minum

* Nota: Untuk kekal langsing sihat dan kekal cantik, amalkan pengambilan jus cinta secara berterusan bersama dengan Jabbar Weight Capsule dengan ekstrak Halia Bara atau Jabbar Losyen Pati Halia.

HARGA RM 45.00

1 comment: